tiistai 27. joulukuuta 2016

Syntinen, s**tana, kurja

Olenko muistanut mainita, että olen surkea asiakaspalvelija? Tänään oli taas tilanne, jossa en ollut heti sataprosenttisen kärryillä siitä, mitä asiakas tarkoitti, vastasin siksi huolimattomasti, ja asiakas tulkitsi vastaukseni välinpitämättömyydeksi ja aloitti tylytyksen. Minulta sekosivat pasmat välittömästi, niin kuin aina tuppaa käymään, kun minulle puhutaan ilkeästi. Pasmojen sekoamisesta johtuen muun muassa annoin vaihtorahat asiakkaan käteen väärin päin, niin että yksi kolikko putosi, enkä saanut enää sanottua oikein mitään. Tilanteen lopuksi asiakas sanoi tuohtuneena, että minun pitäisi palvella paremmin, kohteliaammin ja hymyillen. Minä sain änkytettyä että täytyy yrittää. Mutta helvetti sentään, kun minulla ei ole minkäänlaista pokerinaamaa! En tiedä, kumpaa inhoan enemmän, itseäni vai asiakaspalvelutyötä.

Saisinpa yön tunteina vaikka äkillisen spitaalin, jottei tarvitsisi mennä tuohon työhön enää. 

Vaan turha toivo! Huomenna joudun työtoverin sairastumisen takia jopa olemaan osan päivästä ainoana myyjänä kaupassa ja sulkemaan puodin omin nokkineni. Mahaan koskee jo nyt.

Ei kommentteja: