lauantai 10. joulukuuta 2016

Sekalaisia

Facebook suosittelee minulle ryhmiä "Keskosten äidit" ja "Loimaalaiset sinkut". No, on se algoritmi joskus pahemminkin harhautunut, sillä aina välillä minulle suositellaan MV-lehteä!

Liukastuin kissan oksennukseen, kaaduin sulavasti lattialle ja kolautin kyynärpääni niin että piti kiroilla vähän aikaa hartaasti.

Menin salille, mutta yrittäessäni piipata salikorttia lukijassa huomasin ottaneeni mukaan kirjastokortin. Vastaanottotyöntekijää ei ollut näkyvissä, joten en kääntynyt takaisin vaan menin treenaamaan. Tunnen oloni vähän lainsuojattomaksi.

Kävin pitkästä aikaa divarissa. Siellä oli vielä entistäkin enemmän kirjoja, hyllyissä sekä hyllyjen päällä ja myös pinoissa lattialla. Löysin sen, mitä etsin, ja riemultani unohdin, että olisi pitänyt käydä myös apteekissa.

Olen yksin kotona ja voin tehdä mitä mielin. Jostain syystä pesen pyykkiä.

Bonus: Olen jo pidempään lukenut yhtä nettisarjakuvaa, ja ihmetellyt, miksi sen päivityksissä tulee välillä pitkiä taukoja joiden aikana juoni tuntuu hyppäävän omituisesti. Tänään tajusin, että saitin oletusasetuksissa käyttäjälle ei näytetä "Adult"-sisältöjä, vaan niitä nähdäkseen pitää erikseen käydä laittamassa täppä ruutuun. Tein sen, ja olen kaiken iltapäivää lukenut sarjista uudelleen hämmästellen väliinjääneitä seksijaksoja. Huhhuh! Posket punoittaa! 

Ei kommentteja: