torstai 22. joulukuuta 2016

Jotain tapahtuu!

Olen pääsemässä kolmatta kertaa samaan projektityöhön helmikuun puolestavälistä alkaen. Kävin taas allekirjoittamassa luvan tutkia kriminaalitaustaani, vaikka työsopimusta en vielä ole nähnytkään.

Ja! Samalla reissulla minulta kysyttiin, haluaisinko töitä tammikuuksi yhdessä toisessa paikassa! Minua PYYDETTIIN! Herranjumala sentään, sanoi ateisti. Kyselin ehdoista, ja vaikuttaa siedettävältä - eikä ole myyntityötä. Tosin tammikuulle suunnitellut tekemiseni jäävät nyt sitten väliin, mutta ei sellaisten suunnitelmien takia sentään työkeikkaa skipata.

Jos siis esteitä ei tule (olen skeptinen loppuun asti), lopetan tämänhetkisen myyntityön joulukuun loppuun ja aloitan toimistotyön tammikuun alusta. Tämän kirjoittaminen näkyviin tuntuu pirujen maalaamiselta seinille! Varmasti jotain estettä tulee, eikö niin? Mutta odotan ja näen. Ja sillä aikaa palvelen kapitalismia.

2 kommenttia:

Sannuli kirjoitti...

Blogisi on aivan superia. Löysin sen täysin sattumalta, mutta todella upeaa tekstiä. Tähän saakka olen lueskellut vain sisustusblogeja, mutta niiden sisältö alkoi ärsyttämään. Itse olen vakityössä puuuuduttavassa tiettyjen etuuksien hakijoiden hakemuksia ratkaisemassa, mutta pystyn samaistumaan tilanteeseesi näin ehkä suunnilleen (??) samanikäisenä ja samanlaisia ajatuksia omaavana. Jotta kirjoittele, täällä luetaan :) Niin ja hyvää joulua :)

Saima kirjoitti...

Oho! Kiitos! Hämmennyin aivan. :-) Hirmu hyvää joulua itsellesikin!