torstai 28. heinäkuuta 2016

Kesänaamat

Rusketus ei taida enää terveyssyistä olla niin kovin muodikasta (paitsi feikkirusketus?), mutta niin monien ihmisten kasvot näyttävät ruskettuneina tavattoman hyviltä. Minun eivät. Olen iholtani sellainen hyvinvaalea/punertava, että kun saan aurinkoa, muutun punaiseksi. Naamani näyttää pysyvästi siltä, kuin minulla olisi tavattoman hiki. Kulmakarvatkin katoavat taustaan. Asialle ei voi edes tehdä mitään, koska meikkaaminen kesällä on minulle toivottoman turhaa - kaikki kosmetiikka valuu kaulajuonteisiin. Hikoilen enimmäkseen naamasta.

Luulen, että olen menossa tänään katsomaan ystävättärieni kesänaamoja. Ehkä myös vetämään lärvit eli naamat siinä sivussa, jos hyvin sattuu. Jos ystävättäret, nuo kiireiset ja sosiaaliset olennot, eivät pääsekään, lähden yksinäni kaupungille etsimään pokémoneja. Ja saatan vetää yksinäiset lärvit siinä sivussa. 

Ei kommentteja: